تابلو كامپوزيت و نحوه ساخت آن در تابلوسازي نيكان تيام تابلوهاي كامپوزيت با زير سازي فلزي ساخته مي شود و روي آن با ورق كامپوزيت پوشيده مي شودكه از جنس آلومينيوم رويه دو طرف وسط آن از جنس پلي اتيلن مي باشد و در رنگ هاي مختلف موجود است. قابليت تركيبي كار كردن با اجناس ديگر مثل ترمووود . يا چوب پلاست را دارد. زمينه اصلي تابلو و نما با كامپوزيت كه از جنس آلومينيوم مي باشد انجام مي شود. روي زمينه اصلي تابلو را با حروف هاي برجسته نوردار و يا بدون نوركار مي كنند.
ورق كامپوزيت در رنگ هاي اصلي و مختلف موجود است كه داراي مدل هاي طرح چوب طرح سنگ وطرح استيل است.دربعضي مواقع از چوب ترمووود وهم مي توان براي زيبا سازي بيشتروطراحي بهتربه صورت تركيبي كاركرد.

كاربرد و مزاياي تابلوهاي كامپوزيت

اجراي سريع، تنوع در رنگ،عايق صوتي،مقاوم در برابر سرما و گرما، سبكي ساختماني و بازسازي هر گونه نماي قديمي به زيباترين وجديدترين نماي مدرن وكلاسيك امروزي با كيفيت بسيار بالا و زيبا .
تابلوهاي كامپوزيت و نماي كامپوزيت يكي از پر كار برد ترين متريال هاي مصرفي در نما را دارد.كه هم براي نماهاي ساختماني وهم براي نماي تابلوهاي تبليغاتي و طراحي هاي داخلي اداري و يا تالارها و نمايشگاه ها مورد استفاده قرار مي گيرد.

منبع : تابلو كامپوزيت